تشک بادی طبیعت گردی
نوشته شده توسط : admin

تشک بادی در دنیای امروزی دارای کابردهای بسیاری می باشد که یکی از مهمترین این کاربرد ها را می توان استفاده در کمپینگ ها و مسافرت ها دانست . تشک بادی طبیعت گردی یکی از معروف ترین دسته بندی های تشک بادی می باشد که در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی های مختلف در مورد این محصولات بپردازیم و بهترین پیشنهاد های خرید را به شما بدهیم . ظریت تشک بادی طبیعت گردی یک الی دو نفره می باشد و به طبع وزن های کمتر در این محصولات بسیار حائز اهمیت است زیرا در مقاوله مسافرت و طبیعت گردی در بسیاری از موارد نیاز به پیاده روی های گاها طولانی است که وزن های پایین نیز برای طی مسافت های طولانی می تواند تعیین کننده باشد . پس در مقوله اول باید مد نظر داشته باشید ، تشک بادی که انتخاب می کنید دارای وزن کم باشد تا به راحتی بتوانید آن را به همراه خود داشته باشید .

از طرفی نکته بعدی باید حجم کم تشک بادی طبیعت گردی در هنگام خالی بودن از باد باشد ، زیرا در طبیعت گردی ها شما باید وسایل خود را نهایتا در یک کوله جای بدهید . بسیاری از تشک های بادی طبیعت گردی دارای حجم های کمی در هنگامی که خالی از باد هستند می باشند که درون یه ساک جای می گیرند و در واقع باید گفت با توجه به بدنه نرمی که دارند و محیط ایده آلی که برای خواب شما فراهم می کنند ارزش این قضیه را بالا می برند که این محصول را به همراه خود داشته باشید . برندهای بسیاری اقدام به تولید تشک بادی می کنند که از جمله معروف ترین این برندها می توان به تشک های بادی اینتکس و بست وی اشاره داشت که کیفیت ساخت بالا و قیمت های مقرونه به صرفه را برای شما به وجود می آورند .

تشک بادی کوهنوردی

کوهنوردی یکی از ورزش هایی است که افراد چه در روز های تعطیل و چه در بسیاری از ایام سال انجام می دهند تا از دغدغه های کاری به دور باشند . بسیاری از افراد آخر هفته خود را با پیاده روی کوه به پایان می رسانند و بسیاری دیگر این کوهنوردی ها را در مسافرت ها و کمپینگ های خود انجام می دهند . تشک بادی کوهنوردی می تواند یکی از نیازهای این کوهنوردان باشد زیرا با توجه به حجم کوچک و وزن کمی که دارند جا به جایی را به سادگی امکان پذیر می کنند و علاوه بر آن محیطی بسیار نرم و منعطف در هنگام خواب در اختیار شما قرار می دهند که باعث می شود خستگی کوه و یا سفر به خوبی از بدن شما به دور بماند . یکی از بهترین تشک های بادی یک نفره کوهنوردی ، تشک بادی بست وی مدل bestway 67619 می باشد که دارای بالش بادی است . این تشک بادی دارای یک کیسه حمل می باشد که پس از باد شدن تشک ، می توانید آن را نیز باد کرده و به عنوان بالش بادی از آن استفاده کنید . قابلیت تحمل وزن 150 کیلو گرم و وزن تشک به اندازه 2.5 کیلو گرم باعث شده است تا به سادگی بتوانید آن را به همراه خود داشته باشید . برای خواندن ادامه این مقاله کاربردی و خرید تشک بادی بر روی لینک زیر بزنید و وارد سایت نمایندگی فروش اینتکس شوید :

::::::...... تشک بادی طبیعت گردی  ......::::::





:: برچسب‌ها: تشک بادی , تشک بادی اینتکس , تشک بادی کمپینگ , تشک بادی کمپ , تشک بادی کمپ ارزان قیمت , قیمت تشک بادی کمپینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: